Відомості про членів шкільного методичного об’єднання
вчителів початкових класів
№
з/п
|
Прізвище, ім’я,
по батькові
вчителя
|
Освіта
|
Категорія
|
Проблема, над якою працює вчитель
|
1.
|
Дуда Наталя Володимирівна
|
вища
|
вища, старший вчитель
|
Використання інтерактивного навчання – як шлях соціалізації особистості громадянського суспільства .
|
2.
|
Римар Тетяна Миколаївна
|
вища
|
вища
|
Соціалізації особистості громадянського суспільства через впровадження технології інтерактивного навчання.
|
3.
|
Лісютенко Юлія Дмитрівна
|
вища
|
Спеціаліст
|
Формування соціальних компетентностей учнів через використання інтерактивної технології на уроках природознавства.
|
4.
|
Одношевна Світлана Станіславівнв
|
вища
|
II
|
Формування соціальних компетентностей учнів через впровадження інтерактивної технології на уроках математики.
|
5.
|
Шрамко Лариса Олексіївна
|
вища
|
ІІ
|
Формування соціальних компетентностей учнів через впровадження інтерактивних форм і прийомів в організацію навчання учнів.
|
Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2016/2017 н. р.
У 2016/2017 навчальному році вчителі методичного об’єднання працювали над темою : «Розвиток здібностей молодших школярів через впровадження технології інтерактивного навчання». У своїй робот керувалися вимогами Державного стандарту базової і повної середньої освіти, інформаційно-методичними рекомендаціями МОНУ на 2016/2017 навчальний рік. Організаційно - методичну роботу НІМО спрямовано на різнорівневу реалізацію державної освітньої політики, визначеної Національною доктриною розвитку освіти, Законами України «Про освіту», «Про загально середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти.
Діяльність методичного об'єднання була забезпечена нормативно - правовою та методичною базою:
- Лист МОНУ від 30.05.2013 № 1/9 - 383 «Про організацію навчально - виховного процесу в початковій школі загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/ 2014 навчальному році.
- Особливості реалізації нового змісту Державного стандарту початкової загальної освіти у нових програмах та підручниках для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
- Додаток до листа МОН від 15.07. 2013 № 1/9 - 493 «Перелік орієнтовного навчально - методичного забезпечення для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів».
*Інструктивно - методичних матеріалів з вивчення предметів інваріативної частини Типових навчальних планів.
- Лист Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОНУ від 08.05,2013 № 14. 1/101422 « Про проведення Всеукраїнської акції «Педагогічна творчість - чарівний ключ дитячої творчості».
*Лист МОНУ № 1/9 - 503 від 18.07.2013 «Про використання інструктивно - методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально - виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу.
Основними напрямками роботи було поглиблення науково - теоретичної підготовки з предметів та методики їх викладання, формування в педагогів критичного підходу до аналізу власних уроків, удосконалення методики застосування наочних посібників, дидактичних матеріалів, використання інтерактивних технологій навчання, диференційованого , індивідуального підходу до учнів.
Метою навчання в школі є виявлення і розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, що володіє міцними базовими знанням.
Зусилля педагогів під час викладання предметів з навчальних дисциплін були спрямовані на забезпечення якості знань, умінь та навичок учнів. У 2014/-2015 навчальному році вчителі працювали за програмами для середніх загальноосвітніх шкіл з російською мовою навчання, видавництва “Початкова школа” Київ - 2006 р. для учнів 2-4 класів та видавничій дім «Освіта» Київ - 2012 рік для учнів 1 класу.
У 2016/20 І7 н.р. для стимулювання професійного зростання широко використовуємо можливість атестації вчителів початкових класів. Атестація відбулася за графіком. Її пройшла Курінна І.С..
ПІБ учителя
|
Категорія.
|
Рік атестації
|
Результати атестації
|
Курінна
|
ІІ
|
2017
|
І категорія |
|
У 2016 - 2018 н.р. було проведено 4 засідання шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів. На засіданнях вчителі виступали з доповідями, обговорювали відвідані уроки та виховні заходи, опрацьовували інструктивно - методичні листи, аналізували: навчальні програми, підручники, методичну літературу, вимоги до ведення зошитів та щоденників.
Члени шкільного методичного об’єднання прийняли активну участь у роботі районних методичних комісій під час звіту опорних шкіл, а також самі звітували про роботу опорної школи з впровадження інтерактивної технології.
В 4 класі проведена державна підсумкова атестація з укр. мови, математики, укр. читання.
Згідно з річним планом роботи школи у травні адміністрацією школи вивчалась робота вчителів 1 - 4 класів над формуванням, розвитком і вдосконаленням навички читання учнів.
Велика увага приділялась виховній роботі з учнями. Вчителями проводились класні години, години спілкування, інформ-дайджести.
Учні початкових класів приймали активну участь в акціях,шкільних, районних та міських конкурсах.
У колективі налагоджена атмосфера співробітництва, взаємодопомоги, підтримки (взаємовідвідування уроків, спільна розробка уроків, свят, екскурсій, планування). Учителі не тільки вимогливі до себе, але й один до одного (аналіз відкритих заходів, уроків, ранків), адекватно реагують на критику.
Педагоги постійно підвищують свій професійний рівень, діляться, обмінюються придбаним досвідом зі своїми колегами.
У процесі роботи виправдали себе такі форми : індивідуальна та групова робота із слабовстигаючими та обдарованими учнями, корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в учнів мотивації до навчання, розробка складних тем програми, ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним досвідом, огляд новинок педагогічної та методичної літератури.
Кожний вчитель початкової ланки використовує інформаційно-комунікаційні технології у навчально-виховному процесі початкової школи.
Колектив вчителів початкових класів спрямовує свою діяльність на вдосконалення та систематичне впровадження інтерактивної технології у навчально- виховну роботу з учнями.
Результати методичної роботи протягом 2016/2017 навчального року свідчать про те, що вчителі початкових класів у навчальній діяльності зберігають основні позитивні тенденції, виявлені в попередні роки. Постійно зростає їхня педагогічна майстерність, методична підготовка, що сприяє творчому розвитку здібностей учнів, підвищенню їх пізнавальної активності, рівня вихованості.
На засіданнях МО велику увагу приділялося питанням по підготовці дітей до ДПА та участі в шкільних та районних олімпіадах по предметах, вивчали нормативні документи щодо проведення ДПА з математики, української мови, українського читання.
Протягом 2016 - 2017 н.р учителями початкової школи активно проводилася позакласна робота. Враховуючи тенденції розвитку освіти, відповідно до річного плану роботи школи, МО початкових класів виконали графік запланованої виховної діяльності, проводили заходи до ювілейних дат, до Дня української писемності та мови.
У жовтні проведено «Свято осені», місячник протипожежної безпеки, святкували День вчителя і людини похилого віку. Листопад - місяць спорту та здоров’я, провели День пам’яті жертв Голодомору. У грудні готувались до Свята Миколая та новорічних свят. За другий семестр ще проведено: «День Соборності України», «День Святого Валентина», «День захисника Вітчизни». У березні: конкурси виконавців віршів Т.Г.Шевченка, міжнародний жіночий день, зустрічали приліт пташок. Квітень: «Всесвітній день здоров», Тиждень «Зроби планету гарною» та святкування Дня авіації та космонавтики, «День Чорнобильської трагедії».
Предметні тижні з української мови та математики допомогли з’єднати класну та позакласну роботу. За рік кожен вчитель провів відкритий урок та виховний захід. Педагогічна діяльність учителів сприяла залучення батьків у навчально- виховальний процес.
Проводили заходи до ювілейних дат, до Дня української писемності та мови.
Перевірка навичок читання, обчислювальних навичок, навичок списування молодших школярів, також свідчить про поліпшення результативності навчання, порівняно з попередніми роками.
Але виявлено такі недоліки:
- Значна частина учнів має низький рівень орфографічної грамотності
- Не завжди теоретичні знання учні вміють застосувати практично.
- Частина учнів має низький інтерес до читання.
Тому робота педагогів повинна зосереджуватися на інтенсивній мовній практиці учнів(усній і писемній), на подоланні розриву між теорією та практикою у навчанні мови, на формуванні читацьких навичок та інтересу до вивчення художньої літератури.
|