Конкурс креативу та дизайну «Сталінградська битва: цифри і факти»
I. Загальні положення
Конкурс креативу та дизайну проводиться з метою вшанування пам’яті героїв Сталінградської битви. Сталінградська битва - одна з найбільших у Другій Світовий війні. Битва під Сталінградом тривала 200 днів. Фашистський блок загубив у цієї битві вбитими, пораненими, полоненими і зниклими безвісти близько 1,5 мільйонів – це чверть всіх своїх сил, які діяли на радянсько-німецькому фронті. Сталінградська битва внесла вирішальний внесок у досягнення корінного перелому під час Другої Світової війни. Через війну Сталінградської битви Радянські Збройні сили вирвали противника стратегічну ініціативу і утримували до кінця війни. Поразка фашистського блоку під Сталінградом вразило всю фашистську Німеччину зі підірвало довіру її союзників.
- Термін проведення конкурсу.
Конкурсу проводиться з 1 січня по 28 березня 2016 року. Роботи подаються до оргкомітету в центру туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді, що знаходиться за адресою вул. Гротеволя, 20 до 27.01.2016; тел. 22 -02- 84 (0673092176)
- Керівництво конкурсом.
Загальне керівництво конкурсом здійснює відділ освіти Інгулецької у місті ради. Безпосередня робота з проведення конкурсу покладається на ЦТКЕУМ (директор Глядченко Г.В), робота з дітьми – на педагогів – краєзнавців, керівників гуртків, об’єднань.
- Учасники конкурсу.
Участь у конкурсі приймають загальноосвітні та позашкільні заклади району, школярі віком від 10 до 17 років. Кількість робіт не обмежена.
V. Умови конкурсу:
Конкурс проводиться за двома номінаціями:
- створення дизайн-макету настільного календаря-«будиночка», розміром110 мм на 210 мм.
- Створення дизайн-макету флаєра (роздаткова листівка), розміром 210 мм на 99 мм.
Учасникам необхідно до 28.01..016 в центр туризму надати роздрукований на електронний варіант календаря та флаєра. Електронні варіанти 10 лютого будуть розміщені для перегляду на наших сторінках
в фотоальбомі Конкурс креативу та дизайну «Сталінградська битва: цифри і факти». Дизайн, який набере найбільшу кількістьлайків буде визнано переможцем. Голосування проводитиметься з 15 по 25.02.2016 року.
Деякі вимоги і поради для створення дизайн-макету:
Календар та флаєр мають бути фірмовими, це означає, що обов'язково повинні мати атрибутику вашого закладу( назву, логотип) та слоган присвяченийСталінградській битві. (У перекладі з англійської, слоган - гасло, заклик або девіз). Слоган - це деяка ключова фраза, яка визначає певну акцію, яка проводиться. Слоган ви маєте придумати самі.
Календар і флаєр бажано, щоб були яскравими і нестандартними. Вони повинні передати біль трагедії яка сталася багато років тому. Отож стежте, що б настільний календар і флаєр «допомагали» відобразити біль трагедії і пам'ять про людей, які віддали своє життя за Перемогу.
Вибирайте і створюйте зображення для календаря, яке б відповідало спрямованості нашому конкурсу. Занадто нудна і банальна ілюстрація (фото) викличе сумніви у вашому креативному потенціалі. Пам'ятайте, що зображення повинно підкріплювати ваше гасло і, а не навпаки.
VI. Підведення підсумків та визначення переможців
За підсумкам конкурсу визначається один переможець та два призери в кожній номінації. Переможці нагороджуються грамотами відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. Керівникам оголошується подяка відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради. |